Nees-times-benzinis-oikonomia-

Τα προηγούμενα χρόνια το diesel ήρθε πρώτο στις προτιμήσεις των οδηγών λόγω της οικονομίας. Ταυτόχρονα, πλήθος οδηγών κατέφυγε στη λύση της υγραεριοκίνησης ώστε να εξοικονομήσει όσο περισσότερο μπορούσε, αφού το υγραέριο είχε σχετικά σταθερή τιμή που όσο ανέβαινε η τιμή της βενζίνης φαινόταν ολοένα και μικρότερη.

 

Με τη μείωση της τιμής του πετρελαίου όμως η εικόνα έχει αλλάξει.

Σύμφωνα με το Auto Triti, η πτώση των τιμών σας κάνει δώρο ένα μισθό το χρόνο!

Πέρα από την αντικειμενική διαφορά τιμής των οχημάτων που κινούνται με βενζίνη, η πρόσφατη πτώση των τιμών του πετρελαίου έχει συμπαρασύρει και τις τιμές βενζίνης, στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταίας πενταετίας. Το γεγονός αυτό, δίνει σημαντικό όφελος στον ιδιοκτήτη ενός βενζινοκίνητου μοντέλου, το οποίο ανεβαίνει με βάση τα χιλιόμετρα που αυτός διανύει. Με βάση λοιπόν τις πιο πρόσφατες τιμές καυσίμων, η μέση τιμή αμόλυβδης αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 1,371 ευρώ/λτ. Το 2014 η αντίστοιχη μέση τιμή ήταν 1,625 ευρώ/λτ, ενώ το 2013 1,686 ευρώ/λτ. Για ένα αυτοκίνητο τώρα που διανύει 15.000 χλμ. ανά έτος και έχει ως μέση κατανάλωση τα 7,5 λτ./100 χλμ., το κόστος καυσίμου για το 2015 είναι 1.542 ευρώ, έναντι 1.828 ευρώ το 2014 ή 1.897 ευρώ το 2013 (κέρδος: 355 ευρώ). Για 30.000 χλμ. ανά έτος το κέρδος για το ίδιο αυτοκίνητο για το 2013 φθάνει τα 754 ευρώ ανά μήνα, δηλαδή όσο ένας μηνιαίος μισθός! (Πηγή: autotriti.gr) Το ερώτημα τώρα είναι για πόσο θα είναι σε χαμηλά επίπεδα οι τιμές του πετρελαίου για να αυξηθεί το κέρδος των οδηγών βενζινοκίνητων οχημάτων. Αλήθεια, εσείς ποιο καύσιμο προτιμάτε και γιατί;